La Velodyssee - Reisverslag uit Trizay, Frankrijk van George Jansen - WaarBenJij.nu La Velodyssee - Reisverslag uit Trizay, Frankrijk van George Jansen - WaarBenJij.nu

La Velodyssee

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George

27 Mei 2015 | Frankrijk, Trizay

Het ontbijt vanochtend is niet echt overdadig. Een croissant en wat stokbroodjes met jam. Daar moeten we het vanochtend op doen.
Vanuit Meschers sur Gironde gaan we vandaag eerst naar Royan. Daar sluiten we aan op de nieuwe fietsroute Velodyssee. Die loopt van Noord-Spanje tot in Bretagne. Wij willen deze volgen van Royan tot Nantes. Het is een goede keuze. De route gaat over het algemeen over goede fietspaden en loopt voor een groot deel direct langs de kust. Het is ook een heel afwisselende route. Behalve de kust ook mooie stukken door de duinen, door het bos en na Marennes ook door een mooi weide en moeras gebied.
We drinken koffie in een strandtent aan de Golf van Biskaye, heerlijk.
We stoppen in Trizay, dat ligt vlak bij St. Agant, een etappeplaats op de route.

• 27 Mei 2015 - 20:08

Jozien:

Hoi, je moet gaan schrijver worden :)

• 28 Mei 2015 - 10:32

Laura:

Klinkt allemaal erg spannend wat jullie doen hoor, met slangen en modder:) en nu bij de golf van biskaye! Daar is het ook niet altijd even veilig weet ik uit betrouwbare bron!;)
    Fiets-se vandaag weer!