Duitsland in - Reisverslag uit Lingen, Duitsland van George Jansen - WaarBenJij.nu Duitsland in - Reisverslag uit Lingen, Duitsland van George Jansen - WaarBenJij.nu

Duitsland in

Door: Suzanne en George

Blijf op de hoogte en volg George

19 Mei 2014 | Duitsland, Lingen

Vanmorgen zelf een ontbijtje gemaakt. Wil, van B&B Bellevue, was vergeten dat ze vandaag bij haar dochter zou oppassen. Dus had ze geen tijd voor een ontbijt, of het zou al om half acht moeten en dan met brood van voor het weekend. Gelukkig was de Jumbo naast de B&B, dus wij vonden het prima om zelf een ontbijt bij elkaar te scharrelen. Om 9.30 op pad. Vanuit Ommen richting Duitse grens. Nog even lastig te vinden, want onze kaart van Duitsland begon echt precies bij de grens. Maar na wat gezoek en gebruik van de smartphone, kwamen we bij Balderhaar de grens over. In Duitsland goede fietspaden, maar wel langs de provinciale wegen. Morgen maar proberen een wat meer recreatieve route te vinden.
We komen door Itterbeck, Uelsen, Neuenhaus en Wietmarschen. Leuke plaatsjes. Uiteindelijk om een uur of 3 in Lingen, bij Bett&Bike hotel Kopinghaus. Vlak bij het centrum, dus dat is handig om 's avonds een lekker hapje te eten.

• 19 Mei 2014 - 22:15

Cilleke:

Hoi, dappere trappers.
    Ik fiets met jullie mee hoor, een hele fijne onderbreking van mijn laatste lootjes. Leuk dat jullie goed gaan en dat het weer zich prima houdt. Goed voor het moreel.
    Slaap lekker en tot morgen!

• 20 Mei 2014 - 08:31

Elisabeth:

Nu ben ik het wel aan mijn "stand" verplicht he om te reageren want dat deed ik bij de kinderen ook.
    Maar leuk toch en vooral om zo steeds met jullie in verbinding te zijn. Is het GEMIS (?) NIET ZO GROOT !!!!
    Het weer zit lekker mee al is het misschien wel iets te warm.
    En Suzanne, hier gaatt alles goed hoor.

Goede trip verder, liefs E.P.

• 20 Mei 2014 - 19:34

Attie:

Het, leuk! weer een reisverslag. Veel plezier op jullie tocht en hopelijk veel mooie dingen, fietsbaar weer, lieve mensen en goede restaurantjes onderweg!