Siena in the rain - Reisverslag uit Siena, Italië van George Jansen - WaarBenJij.nu Siena in the rain - Reisverslag uit Siena, Italië van George Jansen - WaarBenJij.nu

Siena in the rain

Blijf op de hoogte en volg George

25 Mei 2013 | Italië, Siena

Het was vandaag een regendag. Iedereen klaagt hier over het weer net als in Nederland. En behalve regen was het echt ook een stuk kouder dan het hoort te zijn.
Ik sprak in Siena een andere Nederlander die een paar dagen geleden vanuit Rome vertrokken was naar Nederland. Maar die dacht er al over om een stuk met de trein te gaan vanwege het weer. Vooral in de Alpen schijnt het nu slecht te zijn. Als ik de berichten uit Giro hoor, hebben die nu in de streek waar ik 2 weken geleden last van sneeuw en zo.
Over mijn rit vandaag, ondanks de regen blijft het een bijzondere ervaring hier zo door Toscane te fietsen en vandaag bijvoorbeeld 'gewoon' naar Siena te fietsen.
Siena is een prachtige stad, met het bijzondere Piazza di Campo, maar vooral ook de Dom. Die is echt prachtig zowel van buiten als van binnen.
Vanavond tijdens het eten een leuk gesprek met een Amerikaans stel dat voor 2 weken door Italië toerde.
Wel te hopen dat het morgen in elk geval droger is, maar nu eerst maar de finale CL met Italiaans commentaar volgen.

• 26 Mei 2013 - 11:45

Nico En Lida:

Hoi George fijne reis maak jij en wij genieten van je verhalen. Jammer van de regen maar ach soms de zon erdoorheen is toch weer mooi. Idd is het in de Alpen slecht weer, sneeuw en koud maar men houdt je goed op de hoogte begrijp ik. Leuk al die ontmoetingen van mensen die ook rondtoeren......bijzondere momenten met onbekenden. Geniet verder van Siena , wij hebben het lang geleden ook bezocht, mooie stad, plein en de Dom. Tot wederhoren .