BERLIJN - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van George Jansen - WaarBenJij.nu BERLIJN - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van George Jansen - WaarBenJij.nu

BERLIJN

Door: Suzanne en George

Blijf op de hoogte en volg George

27 Mei 2014 | Duitsland, Berlijn

Zo, dat was het dan. Vanochtend om 11 uur reden we Berlijn binnen. Met jawel, de eerste regen van de hele week. En het was nog maar een klein spattertje. Misschien kwam het wel omdat we in Potsdam door het Hollandische Viertel reden. Een wijkje met inderdaad een soort Amsterdamse grachtenpandjes, maar dan zonder de gracht. We moesten nog 25 km fietsen, maar dat waren wel venijnige heuveltjes. We wisten niet dat Berlijn ook op 7 heuvels was gebouwd, maar zo leer je nog eens wat.
Het appartement van Carla en Matthias was gauw gevonden en we konden onze vermoeide benen heerlijk uitrusten.
Het was een bijzondere tocht op de tandem, maar het is prima bevallen. De plannen voor een volgende tocht zijn onderweg al gesmeed.
'S middags zijn we Berlijn in geweest en hebben onder andere het DDR museum bezocht.
Verder genoten van de Berlijnse terrassen, tot het echt begon te regenen. Vanavond is de bui losgebarsten. Hopelijk is het morgen weer wat beter.
Tot ziens in Holland.

• 27 Mei 2014 - 22:24

E.P.:

Hiep Hoi jongens, van harte hoor.
    Fantastisch zoals jullie het hebben volgehouden.
    Hopelijk morgen geen regen en dan genieten van Berlijn,
    dagdag liefs E.P.

• 28 Mei 2014 - 21:57

Cilleke:

Volgende reis naar het Zuiden....? Wij gaan mee!

• 29 Mei 2014 - 08:17

Peggy:

Toppers!!!!!!!
    Weer n reisdoel gehaald ! Diepe buiging hoor!
    En nu genieten van Berlijn! Er is zoveel moois te
    zien ! Ik was er eind april met de pasen!
    Je zult zelf wel weten wat je wilt zien dus mijn
    goedbedoelde adviezen zul je niet nodig hebben dus
    ga vooral veel plezier hebben en laat je door
    deze boeiende stad omarmen!

Ben benieuwd naar de rest van jullie verhalen!
    Dag Berliner bollen, veel liefs x